FESTIUS ASSENYALATS, TOCA AVANÇAR
139/2025
Des d’USPAC ho diem clar: tots els festius s’han de remunerar econòmicament. No acceptarem diferències entre dies amb la mateixa càrrega familiar i operativa.
Exigim la convocatòria de la mesa de negociació com a molt tard dijous vinent. En aquest marc, hem registrat formalment la nostra proposta per millorar el sistema actual respecte als festius assenyalats i nadalencs.
📌 La proposta d’USPAC
✅ Ampliar els dies assenyalats
- 1 de novembre → tots els torns.
- 15 d’agost → tots els torns.
- 11 de setembre → tots els torns.
- 12 d’octubre → tots els torns.
- Qualsevol altre dia reconegut com a festiu oficial
✅ Requalificar el 26 de desembre
- Que sigui reconegut com a festiu nadalenc, al mateix nivell que el 25 de desembre i l’1 de gener.
✅ Festes ja reconegudes a l’Acord del2023
- Sol·licitem que tots els festius ja recollits a l’acord de 2023 es cobrin en tots els torns, sense distincions entre matí, tarda o nit.
🗣️ A la mesa, prou improvisacions
Recordem a l’Administració que aquesta vegada s’ha de presentar amb els deures fets i amb propostes per escrit. Només així podrem començar a avançar de manera segura i efectiva en les millores que els Mossos necessitem.
🎯 El nostre objectiu
La conciliació familiar no entén de política: si és festiu, s’ha de reconèixer i pagar com a tal. Cada agent que treballi aquests dies ha de rebre una compensació justa i econòmica, sense excepcions.
USPAC, EL SINDICAT INDEPENDENT DELS MOSSOS
Barcelona, a 9 de setembre de 2025