DEIXADESA, ABANDONAMENT I MALES PRAXIS AL SECTOR DE TRÀNSIT DE MÓRA D’EBRE

Esteu aquí

COMUNICAT USPAC (PDF)

 

DEIXADESA, ABANDONAMENT I MALES PRAXIS AL SECTOR DE TRÀNSIT DE MÓRA D’EBRE

 

 

Des d’USPAC hem dit que ja està bé i ja en tenim prou de veure les males praxis, la deixadesa i l’abandonament que està tenint la DGP i el Cap de Sector vers els companys/es de trànsit que treballen a Móra d’Ebre.

 

Des de que l’Administració porta en ment abandonar el sector de Móra d’Ebre, sense reemplaçar efectius ni dotar-ne de nous, els companys/es que hi treballen, tenen que treballar amb unes condicions clares de precarietat laboral, sumades a les pèssimes gestions i planificacions per part dels seus comandaments.

 

Encara a dia d’avui, els companys/es de trànsit de Móra d’Ebre, tenen que baixar a la N-340, punt quilomètric 1111, aproximadament, per tal de fer talls a la carretera durant uns 30 minuts aproximadament, on estan més d’una hora de tall. La Guàrdia Civil, al sector de la N-340 de Castelló, fa molt temps que aquest servei el va deixar de fer, per què els mossos encara el seguim fent?

 

A més a més, aquest servei es realitza amb Bòxer (motocicleta), sigui quina sigui la climatologia que faci. I moltes vegades, és un company sol el que va des Móra d’Ebre fins a baix de tot de L’Ebre amb la Bòxer. Si estem en nivell 4 d’alerta terrorista, per què juguen amb la seguretat dels agents? Si passa alguna cosa, qui en serà el responsable?. Per a “postres”, resulta “curiós” que el personal d’oficina del sector de Tortosa que va a fer l’esmentat servei, hi van amb cotxe i no amb Bòxer.

 

Des d’USPAC volem deixar palès que, si mai succeeix algun accident o similar, denunciarem a la persona responsable de donar aquestes ordres (Cap de Sector, Cap ART,...). Així mateix, els convidem que revisin les actes del Consell de la Policia, on el Major Trapero, l’anterior cap dels Mossos,  a denúncies dels sindicats, va deixar clar que NINGÚ té que patrullar sense el seu binomi.

 

Esmentem d’altres precarietats d’aquest sector: disposar d’una furgoneta (Xenon) amb gairebé mig milió de quilòmetres, la qual emet uns gasos/fums molt tòxics per la zona del conducte dels difusors d’aire, insuportable. Les tres PDA avariades, una d’elles és la de “Correos”. Tenint que patir les denegacions de canvis voluntaris entre agents de la mateixa categoria, per capritx del Sergent Cap de Sector.

 

Des d’USPAC demanem a la Comissaria General de Mobilitat i a la DGP que no menyspreïn el sector de trànsit de Móra d’Ebre. I sobretot que garanteixin la seguretat viària a les comarques de la Ribera d’Ebre i de la Terra Alta, ja que els ciutadans d’allà tenen el mateix dret de tenir un servei de qualitat, com qualsevol altre indret de Catalunya.

 

COMPANYS/ES DE TRÀNSIT MÓRA D’EBRE, SI US OBLIGUEN ANAR AMB MOTO AMB MAL TEMPS, A DESPLAÇAR-VOS SOLS, O US FACIN QUALSEVOL IRREGULARITAT. ENS HO COMUNIQUEU, I HO DENUNCIAREM!!!

 

 

Categories: 
Newsletter category: