RESUMS REUNIONS

RESUM PUNTS REUNIÓ CGMO 17-02-22

41/2022

ASA
• Estat actual de les obres del nou edifici i comissaria ASA, i mal estat de les actuals. Noves dependències a l’aeroport d’El Prat. Dependències policials amb instal·lacions deficitàries Terminal 1. Ens diuen que s’estan fent totes les obres de millora. AENA cedeix les instal·lacions i la resta ho ha de fer la DGP.

• Unitat investigació: s’ha fet la petició d’un segon caporal i resten a l’espera.

MARÍTIMA

• Manca indemnització dels companys/es de l’Ametlla: ens diuen que NO correspon a aquestes reunions. A més, és competència de l’administració de la RPTE. Resumint, per la incompetència d’aquest servei d’administració, com la USPAC ha vingut denunciat en diverses reunions i a la SGRH, des de fa quasi 1 any, els companys encara NO han cobrat les dietes que els hi correspon.
• Noves convocatòries: al cronograma d’aquest any no està contemplat. Estan pendents d’una reunió amb la SGRH per la sostenibilitat de la plantilla.

• Canvi quadrant: no es contempla cap canvi, ja que consideren que és el millor quadrant possible per gestionar la plantilla actual.

• Manteniment/exercici físic dins de la jornada laboral: ens diuen que està plantejat en un grup de treball a nivell de tot el CME.
• Previsió entrega embarcacions caiacs. En principi la propera setmana tindríem la 2ª embarcació (el port d’estacionament seria Vilanova); i en unes setmanes la 3a.
ASTMET

• Vals de roba: es demana que hi hagi un millor control sobre aquest sistema.

• Ubicació agents de l’edifici de Bolívia: la CGMO ens diuen que no tenen resposta de la Prefectura. És indignant què, amb un concurs general en marxa, encara no es sàpiga si es canviarà o no d’ubicació. Diuen que les places surten a Barcelona i mai serà fora de la ciutat.

• Ens diuen que els efectius d’ASTMET no fan guàrdies regionals.

TRÀNSIT

En quant al tancament de sectors la CGMO no ha volgut donar resposta a diferents temes plantejats, ja que han elevat l’informe a la prefectura, la qual ha de prendre una decisió. I juntament amb la DGP ens donaran resposta en el Consell de la Policia.
• Tancaments sectors i augment de la plantilla (punt presentat per la USPAC):

Considerem que s’ha d’aprofitar el moment actual i sobretot lo nou pla de seguretat viària, on el propi Conseller i Govern s’han fet ressò, per tornar a potenciar l’especialitat de trànsit. Així com un augment de la plantilla, la qual està molt envellida pel pas dels anys i la manca de regeneració de la mateixa.

“Aprofitem” El nou Pla de Seguretat Viària 2021-2023 vol reduir un 15% les víctimes mortals. https://web.gencat.cat/ca/actualitat/detall/El-nou-Pla-de-Seguretat-Viaria-2021-2023-vol-reduir-un-15-les-victimes-mortals

És evident que la tasca de prevenció i de presència a les vies, s’ha vist reduïda els darrers anys per la manca d’efectius. Alhora, no oblidem que les comissaries on estan ubicades els sectors també perden patrulles uniformades. En definitiva, les regions policials afectades han perdut “múscul”, visibilitat i patrulles al carrer.

Mirin, entenem que per “algun/s” comandaments de la CGMO sigui un problema canviar d’opinió en quant al tancament de sectors que es va iniciar a l’any 2016. Ara bé, els demanem amplitud de mides i escoltar quina opinió tenen els alcaldes, Caps de Regió, Caps d’ABP, agents del territori,… tothom pensa que és molt important mantenir els sectors actuals i augmentar la plantilla.

Així mateix, els agents que estem al territori, veiem la realitat i el dia a dia, i resulta que els accidents greus s’estan augmentant. Alhora que estem trobant un augment important amb positius d’alcohol i drogues.

L’any 2000 es va assolir el desplegament total a les vies del país. La plantilla es va fixar en 1220 efectius. Passats aquests anys, hem vist un augment de circulació molt elevat, per contra la nostra plantilla s’ha reduït.

Així doncs, la nostra prioritat és augmentar la plantilla de trànsit en uns 300 efectius, del topall marcat l’any 2000. D’aquesta manera es podran potenciar els grups específics com Transports, Investigació d’accidents, GRD, Mobilitat segura, en un futur un grup per a drons… i per suposat tornar a potenciar els 6 sectors que estan sota l’amenaça del seu “tancament”.

• Oferiment; concurs; renovació plantilla… al 2022 no hi ha haurà concurs, segons el cronograma. Ara bé, la CGMO s’han de reunir amb la SGRH per demanar efectius nous amb un oferiment provisional, com s’ha fet amb altres especialitats…

Pel que fa al futur/possible oferiment provisional: com sempre s’ha fet, primer el moviment seria per aquelles persones que ja hi son a l’especialitat.

• Sortida especialitat: ens diuen que tenim, ara per ara, un grup de treball per tractar quelcom i uns dels temes que s’ha d’abordar és aquest.

• Insistim, és urgent reforçar la plantilla de trànsit, ara mateix, no d’aquí 2 anys que serà quan es resoldrà el proper concurs. Diuen que ho parlaran amb la CGT per poder fer un oferiment provisional, abans del concurs.

• Reconeixement de llocs de treball com a cap d’accidents i cap oficina tècnica: la CGMO ho comparteix i s’ha demanat perquè la RLT contempli aquestes places.

• Vehicles assignats: hi ha comissions expresses per parlar sobre aquestes qüestions, ens demanen que ho traslladem allà.

• UOM: EL 95% es quedarà en plaça definitiva i s’ha reduït la provisionalitat. Estan mirant si s’ha d’ampliar la plantilla i si s’agafa o no la gent que ja hi era.

• Var 15: està regulat per la llei de taxes, la qual diu per quins conceptes es pot fer (els conejats no estan inclosos). Enguany, es van cobrir alguns serveis amb OER. No obstant, les hores venen regulades per la prefectura i bàsicament és pel POEA.

Tornem a demanar que el Muntatge i desmuntatge dels conejat s’han de cobrir amb VAR 15, com es feia abans. O bé que el CME no ho hagi de fer-ho. Diuen que s’ha plantejat al director del SCT perquè els agents no haguem de ser-hi presents.

• La manca de personal al sector de Vielha afecta als efectius de la USC. Així com, també, acaba afectant al sector de Tremp, al qual també li manquen efectius i s’ha demanat l’augment de la plantilla infinitat de vegades.

• Renovació urgent dels vehicles: ens remeten que ja es va tractar a la comissió de materials.

• Manca de material i material fet malbé: ídem al punt anterior.

• Reparacions sector Borrassà: ens diuen que no ens poden donar resposta.

• Canvi ubicació sector de Mollet i Vector: ara mateix no ens poden donar resposta, ja que depenen de la nova prefectura.

• Pantalons operatius per a tothom. Barret groc per als agents. Gorra per a la especialitat: els tres punts ens diuen que s’han tractat a la comissió de materials.

• Parc mòbil envellit: fins i tot els nous vehicles ja estan sobrecarregats de kms pel temps de servei que porten. És important que els vehicles de trànsit siguin renovats cada 4 anys. Fem moltíssims kms a l’any i els motors dels mateixos funcionen totes les hores de servei, per la qual cosa es castiguen molt més.

Tenim Nissan Pathfinder amb 8 anys i més de 500.00 kms. Seat Leon amb 6 anys i 400.000 kms, els quals tenen una manca d’estabilitat molt gran i fan que quan vas a un servei urgent, ho facis amb total inseguretat. Mercedes Vito de 12 anys i més de 600.000 kms. Motos de 15 anys i més de 185.000.

Mirin, en quant als Seat Leon, podem certificar que hi ha un greu problema de seguretat i estabilitat del mateix. Ens consta que s’han fet N.I denunciant aquesta inseguretat, ja que el vehicle es desplaça de manera sobtada quan troba una irregularitat en el ferm de la via. Més enllà, de la manca de resistència dels amortidors, ara ens trobem que les barres estabilitzadores o la caixa de la direcció està trencada o afectada, ja que el comportament dels vehicles és molt perillós.

• Mitjans tècnics i material a l’especialitat: és evident que necessitem augmentar el pressupost a la nostra especialitat. Manca de material general Càmeres, TPV, etil. digitals, impressores amb lector de targetes (ens han arribat de noves i per error no porten incorporat el lector de targetes per fer la lectura dels conductors), Accés des de la tauleta a la intranet.

• Uniformitat i reposició: es tracta de reposicions necessàries i no ordinària com es feien en el passat. Consideren que la gent ho ha de demanar quan ho necessita.
• Homogeneïtzació model operatiu i organitzatiu de les ART. Estem esperant, des de fa anys, el nou decret d’estructura i la CGMO vol, i així ho ha demanat, que les ART pertanyin a la CGMO i per tant a la Divisió de Trànsit; no pas a la CSUCOT.
• Regulació motocicletes i controls estàtics per temperatures i torns. La CGMO diuen que els caps de les ART Tenen instruccions per tenir cura de les condicions meteorològiques. Si no es compleix, que ho traslladem a la divisió de trànsit.
• Manca de Connexió a la DGT i errors amb la descàrrega de les conduccions/incidències del tacògraf dels vehicles nous: es va fer una actualització per part de la DGT i des de fa uns dies ja no dona error els tacògrafs.
• Efectius reals de trànsit: ens diuen que en data 16-02-22 hi ha un total de 1148 efectius, repartits de la següent manera.

– 793 efectius a escamots, un 69% del total, alguns tenen adaptacions.
– 247 efectius en situacions especials (2a activitat, adaptacions laborals…).
– La resta, 108 efectius, serien caps i altres.

Doncs bé, amb aquestes xifres, que cadascú posi l’adjectiu que consideri. La secció de trànsit de la USPAC ho té clar, és una situació insostenible. Com podem donar un servei de qualitat i atendre tots els requeriments, més realitzar serveis preventius,… amb aquesta minva d’agents i amb la plantilla d’una especialitat del CME més envellida. Queda demostrat que hi ha una greu manca d’efectius a les vies.

 

USPAC, L’ESCUT DELS MOSS@S
17 de febrer de 2022

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbetbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88
OBRIR XAT
Bon dia! Aquesta és un missatge automàtic del whatsapp del despatx de la USPAC.
El nostre horari d'atenció al whatsapp és de dillums a dijous de 8h a 20h i divendres de 8h a 14h.
En cas d'atemptat amb lesions i baixa fora d'aquest horari, truca'ns.
Digues-me en que et puc ajudar i en breu et respondrem.