LLEIDA: MANCA D’EFECTIUS I MANCA D’OFERTA DE PLACES AL CONCURS GENERAL 2022

PDF

31/2022

Aquesta setmana hem pogut llegir una carta al diari Segre en la qual la víctima d’un robatori violent agraeix la col·laboració ciutadana, alhora que reclama més presència policial als carrers de la ciutat de Lleida.

Per una banda, volem traslladar el nostre sincer agraïment als ciutadans que van socórrer a la víctima i va permetre recuperar els seus objectes personals.

La víctima, persona d’avançada edat, trasllada una inquietud i malestar entre els residents a la ciutat, i no és cap altra, que la manca d’efectius policials patrullant els nostres carrers.

Pel que fa al CME, des de la nostra organització concurs darrera concurs, hem demanat i exigit que s’ofereixin més places per tal d’ampliar la plantilla actual. Peticions que no han estat ateses, malauradament.

Casualment aquest 10 de febrer, s’ha publicat el darrer concurs general al CME, i pel que fa a la ciutat de Lleida, el resultat de l’oferiment és el següent:

MOSSO/A: 5 (CINC) efectius

CAPORAL/A: 0 (ZERO) efectius

SERGENT/A: 0 (ZERO) efectius

SOTSINPECTOR/A: 0(ZERO) efectius

A aquesta manca de places per reforçar la USC Lleida, cal sumar-hi que tampoc varen arribar agents de pràctiques, per la qual cosa estem doblement perjudicats.

Com ja hem manifestant de forma reiterada, considerem del TOT INSUFICIENT, una vegada més, l’oferta de places al concurs general. I lo pitjor de tot és que haurem d’esperar fins a 2 anys, per veure incrementada la plantilla policial a la nostra ciutat pels mecanismes ordinaris establerts.

 

USPAC, L’ESCUT DEL MOSS@S
Lleida, a 11 de febrer de 2022

OBRIR XAT
Bon dia! Aquesta és un missatge automàtic del whatsapp del despatx de la USPAC.
El nostre horari d'atenció al whatsapp és de dillums a dijous de 8h a 20h i divendres de 8h a 14h.
En cas d'atemptat amb lesions i baixa fora d'aquest horari, truca'ns.
Digues-me en que et puc ajudar i en breu et respondrem.