RESUMS REUNIONS

REUNIÓ DIVISIÓ DE TRÀNSIT 28-10-21

257/2021

• Tancaments sectors: des del nostre sindicat s’ha treballat molt per revertir aquesta decisió errònia. Demanem que l’informe, que s’ha demanat des d’Interior, no atengui a interessos personals d’algú i que realment es tinguin en compte les demandes realitzades pels membres dels 6 sectors afectats.

Així mateix, considerem que hem d’aprofitar el moment actual per tornar a potenciar la nostra especialitat. És necessari augmentar la plantilla actual, la qual està molt envellida pel pas dels anys i a poca regeneració de la mateixa.

Cal recordar que la 1a promoció de trànsit va ser l’any 1998 i el desplegament complet a Catalunya va ser l’any 2000. Es va determinar que la plantilla havia de ser 1220 efectius. Passats 23 d’anys, l’augment de circulació per les vies catalanes ha sigut molt elevat, per contra la nostra plantilla no ha patit una minva d’agents. Alhora, hem vist com cada cop es creaven més grups, en detriment de les patrulles que han de donar cobertura i servei les 24 hores, 365 dies a l’any.

Així doncs, la nostra prioritat és augmentar la plantilla de trànsit en uns 250-300 efectius del topall marcat l’any 2000. D’aquesta manera es podran potenciar els grups específics com Transports, Investigació d’accidents, GRD, Mobilitat segura, en un futur un grup per a drons… i per suposat tornar a potenciar els 6 sectors que estan sota l’amenaça del seu “tancament”.

Els Caps de la Divisió ens diuen que han realitzat un informe en quant als tancaments de sectors. I manifesten que comparteixen moltes de les mancances que hem denunciat des del sindicat.

• Abandonament de l’especialitat al Pirineu: és una realitat i així us ho hem explicat més d’una vegada. Som conscients que poca gent hi vol anar, però cal potenciar el nombre d’efectius. El darrer oferiment, ha pal·liat una mica la greu manca d’efectius, tot i així convé augmentar la plantilla. Volem un compromís que es farà un concurs cada 2 anys i així sempre podrem reforçar el Pirineu.

Els caps comparteixen la nostra inquietud per la situació que es viu al Pirineu i faran tots els possibles per tornar a augmentar la plantilla.

• Funda pernera per als membres de trànsit. Els motius son evidents:

a. Pernera per tema seguretat; estem trencant elements de subjecció del cinturó a causa de la posició actual de l’arma.
b. Pernera per tema cuidar vehicles; només cal mirar com estan els seients dels vehicles (tapisseria trencada, i escuma del seient per tot arreu).
c. Pernera per operativitat: actualment, l’arma queda atrapada pel cinturó i en cas que s’hagués de fer una extracció ràpida, seria impossible.
d. Pernera per una salut corporal adient i no haver d’anar de conductor totalment desplaçat.

Ens diuen que han elevat un informe, el qual és en positiu, a la CGTPS per l’autorització de la funda tipus “pernera”. Estan pendents de resposta.

• Nous Pantalons operatius: els motoristes encara no els tenim. Considerem que és una gran despesa i innecessària fer servir pantalons de moto per anar de Quasar. El qual ha estat el pantaló de referència a la nostra especialitat, durant molts anys. Així mateix, demanem que els nous pantalons de trànsit tornin a ser de dues franges reflectants, en comptes d’una, ja que augmentem la visibilitat a la carretera i la seguretat pròpia dels agents, al ser més visibles.

Ells consideren que una franja és millor. Els nous pantalons, per a tota la plantilla, hauran d’esperar fins que s’entregui la nova uniformitat a les USC.

• La Xenon nova és petita a la zona del conductor: És una realitat que els agents més alts no hi cabem. Tant costa fer les coses bé ?; no podem agafar les mesures necessàries perquè tothom entri amb seguretat ?; Demanar estudi d’ergonomia previ, abans de donar el vist i plau a l’execució de la licitació ? Modificant l’amplada d’un armari s’aconseguiria, ja, una millora per a l’espai del seient del conductor.

Diuen que la CGTPS no comparteixen la demanda de la manca d’espai.

• Manca de material general Càmeres, etil. digitals, impressores amb lector de targetes, cons grans,… Accés des de la tauleta a la intranet.

• Efectius de nits: queda demostrat que sent un mínim de 2 patrulles per sector es poden fer els controls amb seguretat, assistir als accidents amb seguretat,… Així mateix, demanem que doneu discrecionalitat a cada Sector/ART perquè puguin planificar-ho. D’igual manera que si hi ha escamots que només volen treballar 2 efectius de nits, se’ls hi permeti per no fer tantes nits.

Li faran un tomb i miraran com fer-ho millor per donar una cobertura adequada.

• Renovació urgent de la plantilla de trànsit: això passa principalment per donar una sortida digna als efectius que vulguin marxar i així posar gent més jove i amb més energia. Ho veuen igual que nosaltres, necessitem una renovació.

• Indignació pels mossos que van fer el curs de trànsit. Esperem que aquest s’aprengui dels errors i a la propera edició no torni a succeir aquests desgavells.

Es justifiquen que la pandèmia va fer que el curs no anés bé i que el circuit de motos estava tancat i es van negar a obrir-lo. No obstant, prenen nota per fer les gestions necessàries per millorar quelcom per al proper concurs.

• Problema principal que es detecta a nivell operatiu és la manca d’efectius a les vies catalanes arreu del territori. Degoteig constant d’efectius cap a altres especialitats, USC, comissions de serveis i augment a les oficines, segones activitats,… efectius que no es supleixen per altres de nous.
• Planificació de serveis per prioritats 1, 2, 3 (ART MS), els quals perjudiquen el patrullatge preventiu volen obtenir mateixos resultats que quan la plantilla trànsit era més nombrosa. Volem que es faci un mixt entre serveis planificats i dinàmic.

• Sobrecàrrega de serveis cap setmana (ART MS: Tascó ( C-15, C-32 i AP-7 ), Servei Barça i Espanyol, acompanyament de les diferents personalitats sense tenir compte el servei ordinari ( accidents, incidents sala,… ).

• En alguns sectors, degut a aquesta manca efectius, s’estan denegant permisos constantment, la qual cosa provoca molt descontent i malestar entre la plantilla.

• Es podria tornar, com a recurs temporal, donar VAR15 o Hores extres per suplir aquesta manca d’efectius. El que estem demanant és que canviem les maneres de fer en quant al romanent. Per tant, que tots aquells dies festius i dies assenyalats de l’any, més les operacions sortides/tornades, més els dispositius especials de cada ART… siguin coberts amb hores extres i no amb romanent.

Un altre greuge a trànsit és veure que certs dispositius en dies assenyalats com per exemple, Sant Joan, on es planifiquen juntament amb altres companys/es (USC, ARRO), els quals ho fan cobrant mentre que trànsit ho fa de romanent.

Els caps de la DT afirmen que, la majoria d’aquests punts que hem plantejat, estarien solucionats amb una augment important de la plantilla de trànsit. O bé, una solució provisional seria utilitzar el Var-15/OER.

• Parc mòbil envellit, fins i tot els nous vehicles ja estan sobrecarregats de kms pel temps de servei que porten. És de vital importància que els vehicles de trànsit siguin renovats cada 4 anys i no pas cada 5 o com ara s’ha fet als 6 anys. Fem moltíssims kms a l’any i els motors dels mateixos funcionen totes les hores de servei, per la qual cosa es castiguen molt més.

Per què TOTS els vehicles nous aquest cop van assignats a les USC? L’any passat a les USC també se’ls en va dotar. Diuen que sols ens renovaran vehicles de paisà ?

Tenim Nissan Pathfinder amb 6 anys i més de 500.00 kms. Seat Leon amb quasi 6 anys i 400.000 kms. Mercedes Vito d’11 anys i més de 600.000 kms. Motos de 15 anys i més de 185.000. En definitiva, el parc mòbil és UNA VERGONYA !!!

Diuen que la culpa no és de la DT/CGMO. Van acceptar la “promesa” de la CGTPS, la qual és que cada any es renovarà un 20% del parc mòbil de cada sector/ART.

• Compensació Caporal de torn (Veler Pentax) i agent de responsable de torn. La divisió està mirant la manera de regular-ho de manera legal.

03 de novembre de 2021

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbetbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88
OBRIR XAT
Bon dia! Aquesta és un missatge automàtic del whatsapp del despatx de la USPAC.
El nostre horari d'atenció al whatsapp és de dillums a dijous de 8h a 20h i divendres de 8h a 14h.
En cas d'atemptat amb lesions i baixa fora d'aquest horari, truca'ns.
Digues-me en que et puc ajudar i en breu et respondrem.